کارشناس فروش
علیرضا علیجانی

علیرضا علیجانی

کارشناس فروش اطلاعات املاک دهکده ساحلی

09026767144

آدرس : بندرانزلی-روبروی شهرک دهکده ساحلی بندر انزلی-دفتر اطلاعات املاک شهرک دهکده ساحلی بندرانزلی

کد ملک : 2043
اجاره رفت
رهن آپارتمان با ویو ابدی دریا برج طاووس منطقه آزاد
اطلاعات ملک

رهن آپارتمان با ویو ابدی دریا برج طاووس منطقه آزاد


کد: 2043


موقعیت مکانی و مشخصات رهن آپارتمان منطقه آزاد انزلی:

لازم به توضیح ست این آپارتمان اجاره ای ساحلی در منطقه آزاد تجاری صنعتی بندرانزلی و برج مسکونی طاووس واقع شده است. این منطقه در پهنه آبی، خاکی و ساحلی سه شهرستان رشت، انزلی و آستانه اشرفیه در شمال ایران، منطقه جنوب دریای خزر و در مسیر کریدور شمال–جنوب واقع گردیده است. منطقه آزاد انزلی دارای ۳۰ کیلومتر ساحل از دریای خزر است. ۲۲ کیلومتر از این سواحل واقع در شهرستان انزلی می باشد. برج های مسکونی طاووس یکی از پروژه های موفق در منطقه آزاد انزلی است که با زیربنایی بالغ بر 184000 متر مربع در 22 طبقه احداث شده است، همچنین دارای 4 پنت هاوس در طبقات بالا می باشد.طراحی بلوک ها در این مجتمع مسکونی به صورتی است که همه واحدها دارای ویوی بی نظیری می باشندو واحد های شمالی دید دریا و واحد های جنوبی دید جنگل و شالیزار دارند.

این واحد آپارتمانی اجاره ای با زیربنای 174 متر مربع در طبقه هفتم از این مجتمع واقع شده است. دارای دو خواب است و موقعیت آن شمالی است و چون در طبقات بالا قرار گرفته از ویو ابدی دریا برخوردار خواهد بود. سند مالکیت شش دانگ دارد.فاصله این مجتمع آپارتمانی تا ساحل بسیار کم است و پیاده 5 دقیقه بیشتر زمان نمیبرد. ساحل وسیع با محوطه زیبا و انواع ورزش های آبی برای رفاه گردشگران وساکنین این مجموعه در نظر گرفته شده است. این مجموعه با داشتن تمامی امکانات تفریحی ، رفاهی ، گردشگری شرایط را برای یک زندگی ایده آل فراهم کرده است.




ویژگی های ملک رهن آپارتمان منطقه آزاد انزلی:

این مجتمع مسکونی دارای 5 لابی است. 8 راه ورودی جداگانه دارد. همه واحد ها دارای پارکینگ مسقف و طبقاتی و انباری می باشند. 6 آسانسور مسافری و در داخل بنا و 10 دستگاه آسانسور مسافری به صورت اکسپوز در نمای شمالی و 5 دستگاه آسانسور دو منظوره ( باری و مسافری ) جهت ارتباط عمودی ساختمان احداث شده است. دارای محل جمع آوری زباله و 5 دستگاه شوتینگ زباله می باشد. مجهز به نگهبانی 24 ساعته و اتاق نگهبانی و سرایداری است. همه واحد ها دارای بالکن رو به دریا و یا شالیزار هستند.

طراحی داخلی این واحد بسیار زیبا بوده و از نورگیری خوبی برخوردار است و چشم انداز فوق العاده ای دارد. پوشش کف سرامیک و کابینت ها  های گلاس و مجهز به هود و گازرومیزی است. پوشش سقف از کناف و دیوارها کاغذ دیواری می باشد.اتاق خواب ها نیز دارای کمد دیواری است. سیستم گرمایشی واحد پکیج رادیاتور و سیستم سرمایشی اسپلیت می باشد. این مجتمع همچنین یک سالن اجتماعات را نیز در خود جای داده است. این مجتمع علاوه بر محوطه گردشگری منطقه آزاد به صورت جداگانه دارای فضای سبز و محوطه ای برای نشستن ساکنین مجتمع و همچنین پارک و وسایل بازی برای کودکان می باشد. ما در اطلاعات املاک شهرک دهکده ساحلی اجاره این واحد آپارتمانی را به دوستانی که علاقه مند به دید دریا هستند پیشنهاد می کنیم.




مزایای رهن آپارتمان منطقه آزاد انزلی:

1- آپارتمان مذکور واقع در مجموعه گردشگری تجاری منطقه آزاد انزلی است .

2-  منطقه آزاد انزلی دارای ساحل و دریا اختصاصی و پیاده از مجتمع تا ساحل کمتر از 5 دقیقه زمان می برد.

3-  مجتمع طاووس نوساز هست و از امکانات و سیستم های هوشمند به روز استفاده شده است.

4- امنیت در این مجموعه بسیار بالاست ، دارای نگهبان و گشت 24 ساعته داخل مجتمع و محوطه می باشد. 

5- دارای انواع ورزش های آبی ، مراکز خرید و سوپر مارکت ها ، بانک ، سالن ورزش ، رستورانها و کافی شاپ ها ، زمین بازی ، آکواریوم و... 

6- دارای موقعیت مکانی عالی ، هم نزدیک به شهر بندرانزلی و هم نزدیک به مرکز استان رشت می باشد.




مزایای خرید ملک در بندرانزلی:

امروزه با توجه به شرایط سخت زندگی ، آلودگی ، ازدحام و شلوغی تعداد زیادی از هم وطنان در حال مهاجرت و خرید ملک در شهرهای شمالی کشور می باشند تا بتوانند با خیال آسوده تری زندگی کنند.

در شهر های شمالی به دلیل داشتن موقعیت عالی هم از نظر دریا و ساحل بی نظیر و هم کوه و جنگل تقاضا جهت خرید و فروش ملک بسیار بالاست . شهر بندرانزلی واقع در استان گیلان به یکی از شهرهای پر طرفدار جهت خرید ملک تبدیل شده است. بندرانزلی از شمال با دریای خزر از جنوب با شهرستان صومعه سرا و مرکز استان رشت از شرق با شهرستان خمام و از غرب با شهرستان رضوانشهر همسایه است. فاصله مرکز شهر بندر انزلی تا تهران ۳۸۰ کیلومتر، تا مرکز استان ۴۰ کیلومتر و تا نزدیک‌ترین فرودگاه ۳۵ کیلومتر است. بندرانزلی از جهت آب و هوای سالم و به دور از آلودگی و شلوغی، طبیعت و ساحل بکر و تالاب انزلی و نزدیکی به مناطق دیدنی و مجموعه گردشگری تجاری منطقه آزاد انزلی استان گیلان بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.منطقه آزاد انزلی با توجه به امکانات رفاهی و تفریحی که دارد به یکی از قطب های توریستی بندرانزلی تبدیل شده است. بندرانزلی با توجه به پتانسیل های گردشگری کم نظیر گزینه مناسبی جهت خرید و فروش ویلا در شمال می باشد. شما می توانید با خرید ویلای جنگلی یا ساحلی در بندانزلی ، رفاه و لذت بیشتری از زندگی را برای خود رقم بزنید.



جهت بازدید و کسب اطلاعات از ملک:
دفتر ۰۱۳۴۴۴۴۱۹۹۳
موبایل 09026767144

ما با شما تا انتخاب بهترین ها در گزینش ملک همراه هستیم
اطلاعات املاک شهرک دهکده ساحلی بندرانزلی
رو به روی درب ورودی شهرک دهکده ساحلی بندرانزلی

ظرفیت
  • متراژ زیر بنا : 174 مترمربع
  • تعداد اتاق خواب : 2 عدد
  • اطلاعات ملک
  • نوع ملک : آپارتمان
  • منطقه ملک : منطقه آزاد
  • خصوصیات ملک : آپارتمان
  • سایر - حسن رود - حسن رود ، منطقه آزاد انزلی ، برج طاووس
    ملک های مشابه
    جستجو ملک

    از آخرین ویلاهای دهکده ساحلی مطلع باشید

    با وارد کردن ایمیل خود آخرین ویلاهای دهکده ساحلی را دریافت کنید

    شبکه های اجتماعی
    compare compare compare
    تماس با کارشناسان (لمس کنید)