کارشناس فروش
نسرین همتی

نسرین همتی

کارشناس فروش اطلاعات املاک دهکده ساحلی

09396767144

آدرس : بندرانزلی-روبروی شهرک دهکده ساحلی بندر انزلی-دفتر اطلاعات املاک شهرک دهکده ساحلی بندرانزلی

کد ملک : 439
فروش واحد های تجاری در مجتمع انزل مال بندرانزلی
فروش واحد های تجاری در مجتمع انزل مال بندرانزلی
فروش واحد های تجاری در مجتمع انزل مال بندرانزلی
فروش واحد های تجاری در مجتمع انزل مال بندرانزلی
فروش واحد های تجاری در مجتمع انزل مال بندرانزلی
فروش واحد های تجاری در مجتمع انزل مال بندرانزلی
فروش واحد های تجاری در مجتمع انزل مال بندرانزلی
اطلاعات ملک

فروش واحدهای تجاری در مجتمع انزل مال بندرانزلی


کد ملک: 439


موقعیت مکانی و مشخصات خرید واحد تجاری در مجتمع انزل مال:

لازم به توضیح ست مجتمع تجاری انزل مال واقع در سمت غربی بندرانزلی و مقابل بازار بزرگ پردیس و کاسپین می باشد. مجتمع انزل مال یکی از لوکس ترین و مدرن ترین سازه های تجاری و تفریحی بندرانزلی است. سازه و معماری این مجتمع به گونه است که فضایی سبز به صورت حیاط مرکزی در مرکز آن بنا شده و واحد های تجاری دور تا دور این حیاط ساخته شده اند و فضایی زیبا و به یاد ماندنی خلق کرده اند. مجتمع انزل مال دارای 162 واحد تجاری شیک و لوکس است. علاوه بر واحد های تجاری مجتمع انزل مال مجهز به شهر بازی ، هایپرمارکت ، باشگاه بدنسازی و استخر ، آمفی تأتر ، سالن همایشات ، فود کورت و کافی شاپ ، فضای سبز زیبا می باشد. همچنین فضای بزرگی جهت پارکینگ تا 500 دستگاه ماشین در نظر گرفته شده است. این مجتمع از مدیریتی حرفه ای و نگهبانی 24 ساعته برخوردار است.

تعدادی واحد تجاری جهت فروش  در مجتمع انزل مال در نظر گرفته شده است.متراژ این واحد ها متفاوت بوده و به صورت 123 ، 23 ، 28 و ... می باشد. ما در اطلاعات املاک شهرک دهکده ساحلی بندرانزلی حتما خرید این واحد تجاری در مجتمع انزل مال بندرانزلی را به عزیزانی که قصد سرمایه گذاری در مکانی خاص و لاکچری دارند پیشنهاد می کنیم.





مزایای خرید ملک در بندرانزلی:

امروزه با توجه به شرایط سخت زندگی ، آلودگی ، ازدحام و شلوغی تعداد زیادی از هم وطنان در حال مهاجرت و خرید ملک در شهرهای شمالی کشور می باشند تا بتوانند با خیال آسوده تری زندگی کنند.

در شهر های شمالی به دلیل داشتن موقعیت عالی هم از نظر دریا و ساحل بی نظیر و هم کوه و جنگل تقاضا جهت خرید و فروش ملک بسیار بالاست . شهر بندرانزلی واقع در استان گیلان به یکی از شهرهای پر طرفدار جهت خرید ملک تبدیل شده است. بندرانزلی از شمال با دریای خزر از جنوب با شهرستان صومعه سرا و مرکز استان رشت از شرق با شهرستان خمام و از غرب با شهرستان رضوانشهر همسایه است. فاصله مرکز شهر بندر انزلی تا تهران ۳۸۰ کیلومتر، تا مرکز استان ۴۰ کیلومتر و تا نزدیک‌ترین فرودگاه ۳۵ کیلومتر است. بندرانزلی از جهت آب و هوای سالم و به دور از آلودگی و شلوغی، طبیعت و ساحل بکر و نزدیکی به مناطق دیدنی استان گیلان بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است و همچنین با توجه به پتانسیل های گردشگری کم نظیر گزینه مناسبی جهت خرید و فروش ویلا در شمال می باشد.  شما می توانید با خرید ویلای جنگلی یا ساحلی در بندانزلی ،  رفاه و لذت بیشتری از زندگی را برای خود رقم بزنید.



جهت بازدید و کسب اطلاعات از ملک: 

دفتر ۰۱۳۴۴۴۴۱۹۹۳ 

موبایل ۰۹۳۹۶۷۶۷۱۴۴ 


ما با شما تا انتخاب بهترین ها در گزینش ملک همراه هستیم  

اطلاعات املاک شهرک دهکده ساحلی بندرانزلی 

رو به روی درب ورودی شهرک دهکده ساحلی بندرانزلی

ظرفیت
  • متراژ زیر بنا : 28 مترمربع
  • اطلاعات ملک
  • نوع ملک : مغازه
  • منطقه ملک : بندرانزلی
  • خصوصیات ملک : مغازه
  • بندرانزلی - خیابان کارآموزی - بندرانزلی ، انزل مال
    ملک های مشابه
    جستجو ملک

    از آخرین ویلاهای دهکده ساحلی مطلع باشید

    با وارد کردن ایمیل خود آخرین ویلاهای دهکده ساحلی را دریافت کنید

    شبکه های اجتماعی
    compare compare compare
    تماس با کارشناسان (لمس کنید)