کارشناس فروش
نسرین همتی

نسرین همتی

کارشناس فروش اطلاعات املاک دهکده ساحلی

09396767144

آدرس : بندرانزلی-روبروی شهرک دهکده ساحلی بندر انزلی-دفتر اطلاعات املاک شهرک دهکده ساحلی بندرانزلی

کد ملک : 1986
فروش آپارتمان 75 متری نوساز فول امکانات مسکن مهر
فروش آپارتمان 75 متری نوساز فول امکانات مسکن مهر
فروش آپارتمان 75 متری نوساز فول امکانات مسکن مهر
فروش آپارتمان 75 متری نوساز فول امکانات مسکن مهر
فروش آپارتمان 75 متری نوساز فول امکانات مسکن مهر
فروش آپارتمان 75 متری نوساز فول امکانات مسکن مهر
اطلاعات ملک

فروش آپارتمان 75 متری نوساز فول امکانات مسکن مهر



کد:1986



موقعیت مکانی و مشخصات خرید آپارتمان مسکن مهر بندرانزلی:

لازم به توضیح ست این واحد آپارتمانی در شهرک شهید رجبی مقدم (مسکن مهر) در منطقه کلویر ۲ بندرانزلی واقع شده است. منطقه کلویر در سمت ورودی بندرانزلی از سمت غرب قرار دارد. محله کافه سه یاران ، خانه های فرهنگیان ، شهرداری بندرانزلی و بیمارستان از مراکز مهم این منطقه هستند. منطقه از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی دریا، بلوار پاسداران و خیابان مطهری و همچنین جاده کمربندی قرار دارد.شهرک شهید رجبی مقدم (شهرک مسکونی)  در محله مسکن مهر بندر انزلی و خیابان انزلی - رضوانشهر، رضوان شهر، کوی مهر، بین زنبق و جهانگردی واقع شده است و به‌صورت شبانه‌روزی به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مجتمع توریستی محمد قرار گرفته است.  دسترسی به تمام امکانات از جمله به نانوایی، بازارچه میوه، مکانیکی لوازم یدکی، دامپزشکی ، مراکز درمانی ، انواع مهمان‌سراها و پارک بازی کودکان از مزایای این منطقه است.

واحد پارتمانی مذکور در مسکن مهر با زیربنای 75متر مربع در طبقه اول این مجتمع جای دارد. دارای 2 اتاق خواب است. طراحی داخل خانه کاملا به روز ، مدرن و فول امکانات می باشد. ورودی این مجتمع از سمت بلوار پاسداران می باشد. ما در اطلاعات املاک شهرک دهکده ساحلی بندرانزلی حتما خرید این واحد فروشی در بندرانزلی را به عزیزانی که قصد سرمایه گذاری و سکونت در شمال بندرانزلی را دارند پیشنهاد می کنیم. 




ویژگی های خرید آپارتمان در مسکن مهر بندرانزلی:

این آپارتمان مسکونی دارای آسانسور می باشد. پوشش کف استفاده شده در این آپارتمان فروشی از جنس سرامیک است. آشپزخانه این واحد مجهز به کابینت های گلاس و هود و گازرومیزیست. اتاق خواب ها و سرویس بهداشتی با راهرویی از فضای سالن و آشپزخانه تفکیک شده است. سیستم گرمایشی تعبیه شده پکیج رادیاتور و سیستم سرمایشی کولر اسپیلت است. اتاق خواب ها دارای کمد دیواری هستند. پنجره های این واحد آپارتمانی نیز دوجداره می باشند. این واحد مجهز به پرده ، یخچال و ماشین لباسشویی نیز می باشد. از دیگر امکانات این واحد آپارتمانی فروشی در مسکن مهر بندرانزلی می توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، انباری و بالکن اشاره کرد.




مزایای خرید آپارتمان در مسکن مهر بندرانزلی:

1- این آپارتمان در منطقه ای با امنیت بالا قرار دارد.

2- خانه از موقعیت خوبی برخوردار است ، ورودی این مجتمع از سمت بلوار پاسداران است.

3- اکثر ساکنین این منطقه بومی هستند.

4 - نزدیک به داخل شهر است و دسترسی به اکثر مکان ها بسیار راحت است.

5 - آپارتمان مذکور بسیار مدرن و فول امکانات می باشد.

6- دسترسی به نانوایی، بازارچه میوه، مکانیکی لوازم یدکی، دامپزشکی ، مراکز درمانی ، انواع مهمان‌سراها و پارک بازی کودکان از مزایای این منطقه است.

7- آپارتمان در مجتمع مسکونی واقع شده و از امنیت و آرامش کافی برخوردار است.




مزایای خرید ملک در بندرانزلی:

امروزه با توجه به شرایط سخت زندگی ، آلودگی ، ازدحام و شلوغی تعداد زیادی از هم وطنان در حال مهاجرت و خرید ملک در شهرهای شمالی کشور می باشند تا بتوانند با خیال آسوده تری زندگی کنند.

در شهر های شمالی به دلیل داشتن موقعیت عالی هم از نظر دریا و ساحل بی نظیر و هم کوه و جنگل تقاضا جهت خرید و فروش ملک بسیار بالاست . شهر بندرانزلی واقع در استان گیلان به یکی از شهرهای پر طرفدار جهت خرید ملک تبدیل شده است. بندرانزلی از شمال با دریای خزر از جنوب با شهرستان صومعه سرا و مرکز استان رشت از شرق با شهرستان خمام و از غرب با شهرستان رضوانشهر همسایه است. فاصله مرکز شهر بندر انزلی تا تهران ۳۸۰ کیلومتر، تا مرکز استان ۴۰ کیلومتر و تا نزدیک‌ترین فرودگاه ۳۵ کیلومتر است. بندرانزلی از جهت آب و هوای سالم و به دور از آلودگی و شلوغی، طبیعت و ساحل بکر و نزدیکی به مناطق دیدنی استان گیلان بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است و همچنین با توجه به پتانسیل های گردشگری کم نظیر گزینه مناسبی جهت خرید و فروش ویلا در شمال می باشد.  شما می توانید با خرید ویلای جنگلی یا ساحلی در بندانزلی ،  رفاه و لذت بیشتری از زندگی را برای خود رقم بزنید.



جهت بازدید و کسب اطلاعات از ملک:
دفتر ۰۱۳۴۴۴۴۱۹۹۳
موبایل ۰۹۳۰۱۸۱۳۳۴۳

ما با شما تا انتخاب بهترین ها در گزینش ملک همراه هستیم
اطلاعات املاک شهرک دهکده ساحلی بندرانزلی
رو به روی درب ورودی شهرک دهکده ساحلی بندرانزلی

ظرفیت
  • متراژ زیر بنا : 75 مترمربع
  • تعداد اتاق خواب : 2 عدد
  • اطلاعات ملک
  • نوع ملک : آپارتمان
  • منطقه ملک : بندرانزلی
  • خصوصیات ملک : آپارتمان
  • بندرانزلی - مسکن مهر - بندرانزلی ، پاسداران ، مسکن مهر
    ملک های مشابه
    جستجو ملک

    از آخرین ویلاهای دهکده ساحلی مطلع باشید

    با وارد کردن ایمیل خود آخرین ویلاهای دهکده ساحلی را دریافت کنید

    شبکه های اجتماعی
    compare compare compare
    تماس با کارشناسان (لمس کنید)