کارشناس فروش
نسرین همتی

نسرین همتی

کارشناس فروش اطلاعات املاک دهکده ساحلی

09396767144

آدرس : بندرانزلی-روبروی شهرک دهکده ساحلی بندر انزلی-دفتر اطلاعات املاک شهرک دهکده ساحلی بندرانزلی

کد ملک : 1919
فروش زمین سنددار ساحلی در زیباکنار
اطلاعات ملک

فروش زمین سنددار ساحلی در زیباکنار



کد ملک: 1919



موقعیت مکانی و مشخصات ملک:

لازم به توضیح ست این زمین مسکونی به متراژ 330 متر مربع واقع منطقه امین آباد جاده زیباکنار می باشد. امین آباد یکی مناطق ساحلی منطقه آزاد بندرانزلی به شمار می آید.وقتی که از جاده ساحلی زیباکنار به سمت انزلی در حال حرکت هستید، بعد از منطقه خشک اسطلخ، امین آباد قرار دارد. بدلیل ساحلی بودن این منطقه، ویلا های لوکس و لاکچری بسیاری ساخته شده اند که اکثر آن ها رو به دریا می باشند. امین آباد از شرق به به زیباکنار و سپس کیاشهر راه دارد. از غرب حاجی بکنده، چپرپرد زمان و در نهایت انزلی را داریم. شمال ساحل دریا است و از جنوب با کمی رانندگی در میان شالیزارهای برنج به خشکبیجار و خمام می رسیم.

کاربری زمین مذکور مسکونی می باشد و دارای مجوز ساخت بنا به متراژ 91 متر مربع است. دور تا دور زمین محصور شده و سند مالکیت شش دانگ تک برگ دارد. همچنین دارای کوچه اختصاصی نیز می باشد.قیمت در نظر گرفته شده توسط مالک با توجه به موقعیت و امکاناتی که دارد زیر قیمت منطقه است و مورد مناسبی جهت سرمایه گذاری در شمال کشور می باشد.




مزایای خرید ملک در بندرانزلی:

امروزه با توجه به شرایط سخت زندگی ، آلودگی ، ازدحام و شلوغی تعداد زیادی از هم وطنان در حال مهاجرت و خرید ملک در شهرهای شمالی کشور می باشند تا بتوانند با خیال آسوده تری زندگی کنند.

در شهر های شمالی به دلیل داشتن موقعیت عالی هم از نظر دریا و ساحل بی نظیر و هم کوه و جنگل تقاضا جهت خرید و فروش ملک بسیار بالاست . شهر بندرانزلی واقع در استان گیلان به یکی از شهرهای پر طرفدار جهت خرید ملک تبدیل شده است. بندرانزلی از شمال با دریای خزر از جنوب با شهرستان صومعه سرا و مرکز استان رشت از شرق با شهرستان خمام و از غرب با شهرستان رضوانشهر همسایه است. فاصله مرکز شهر بندر انزلی تا تهران ۳۸۰ کیلومتر، تا مرکز استان ۴۰ کیلومتر و تا نزدیک‌ترین فرودگاه ۳۵ کیلومتر است. بندرانزلی از جهت آب و هوای سالم و به دور از آلودگی و شلوغی، طبیعت و ساحل بکر و نزدیکی به مناطق دیدنی استان گیلان بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است و همچنین با توجه به پتانسیل های گردشگری کم نظیر گزینه مناسبی جهت خرید و فروش ملک در شمال می باشد.  شما می توانید با خرید ویلا ، آپارتمان یا زمین جنگلی یا ساحلی در بندانزلی ،  رفاه و لذت بیشتری از زندگی را برای خود رقم بزنید.



جهت بازدید و کسب اطلاعات از ملک: 

دفتر ۰۱۳۴۴۴۴۱۹۹۳ 

 ۰۹۳۹۶۷۶۷۱۴۴ 


ما با شما تا انتخاب بهترین ها در گزینش ملک همراه هستیم  

اطلاعات املاک شهرک دهکده ساحلی بندرانزلی 

رو به روی درب ورودی شهرک دهکده ساحلی بندرانزلی

ظرفیت
  • متراژ زمین : 330 مترمربع
  • اطلاعات ملک
  • نوع ملک : زمین
  • منطقه ملک : زیباکنار- امین آباد
  • خصوصیات ملک : ساحلی - مسکونی
  • سایر - زیبا کنار - زیباکنار ، امین آباد
    ملک های مشابه
    جستجو ملک

    از آخرین ویلاهای دهکده ساحلی مطلع باشید

    با وارد کردن ایمیل خود آخرین ویلاهای دهکده ساحلی را دریافت کنید

    شبکه های اجتماعی
    compare compare compare
    تماس با کارشناسان (لمس کنید)